Grafika

Szablon i favikona: Wioska Szablonów
Zdjęcie z nagłówka: atypical-sims
Dziękujemy!

Archiwum

Statystyka

Obserwatorzy

Obsługiwane przez usługę Blogger.

01. Nowy początek

||

Boru, słowo "Sims natural" wygląda koszmarnie z tą spacją w środku. Meh, przynajmniej nagłówek jest ładny - z "Simsnatural" wyglądał tragicznie, napis nachodził na sukienkę itp. Jak zmienię szablon (co raczej szybko nie nastąpi, ten obecny baaaardzo mi się podoba) to wrócimy do normalnej pisowni.
Powrocik, bo się stęskniłam za blogaskiem i mam duuużo wolnego czasu na grę. Stare posty usunęłam, ponieważ w ogóle mi się nie podobały. Zmieniłam szablon (cudo 1313 z Wioski Szablonów, z WS mam też favikonę. W nagłówku śliczna Elizabeth z atypical-sims). Poprzedni mi się znudził, był za szeroki (chociaż miał fajny nagłówek od Thoma, kiedyś go jeszcze zapewne użyję).
W tej  noci miała być nowa rodzina (Valentajny moje), ale zdjęcia są paskudne. Muszę przyzwyczaić oczy do tej brzydoty. Wychodzi na to, że dziś tylko ekstremalnie krótka notka informacyjna. No dobra, to jest mała zapowiedź:



PS Nowe linki w polecanych oraz nowe karty, zapraszam!

Brak komentarzy

Prześlij komentarz